varotan teitä, kauhee rage-angst-ranteet auki villasukalla -postaus...
Tänään ei oo ollu yhtään mun päivä.
Oon koko päivän miettiny, minne menisin tettiin, enkä oo saanut yhtään tarpeeksi hyvää ideaa. Siis oikeesti, en tiiä itekkään yhtään mikä mua kiinnostais. Monet on silleen kivoja paikkoja, mutta niissä joutuu tekeen vaan tylsiä hommia. Vaikka Seppälä tmv vaatekauppa: ne on kivoja paikkoja ja silleen, mutta kumminki jos menee tettiin niin joutuu vaan pesemään ikkunoita, pyyhkimään hyllyjä ja järjestään vaatteita jne. Ja joku kahvila, vaikka Hippu, täällä asuvat tietää. Se on aivan ihana paikka ja siel vois ola ihan kivaa, mut kuulemma joutuu vaan tiskaamaan -.- äääh, mua ärsyttää.
Eikä mun ärsytystä ainakaan vähennä se, että kynsien lakkauskin meni tänää ihan päin sanonko mitä. Tein ne kaks ja puoli kertaa.
Tässä eka taiteen multihuipentuma. Katsoin ulos ja hoksasin että siellä paistaa aurinko. Aattelin että vois lakata kynnet jotenki kivasti holoilla. Vaaleanpunaista ja hopeaa, ihan jees mutta jotaki koristeluita pitäs keksiä. Sitte sain jostaki jonku idean että jee, maalaampa näihin semmosia tosisöpöjä silmiä. Mutta oho, näyttääkö nää siltä?? Oikeesti, ihan kamalat. Jaksoin katsoa näitä ehkä 2 min, sen ajan että otin kuvan ja sitten sai lähteä poistoon.
Uusin versio. Tämäkin ihan kelvollinen, kunnes kävin saunassa. Monesta kynnestä lähti lakat kulumaan kärjestä ja lopulta revin kaikki irti. Luovutin ja laitoin vaan Trindin Nail Repairia, tällä taidetaan mennä huominen...
Onko muilla koskaan sellaisia päiviä etteimikään vaan onnistu? :/






































