tiistai 27. elokuuta 2013

asdfgh

HUOMIO OBS ATTENTION
varotan teitä, kauhee rage-angst-ranteet auki villasukalla -postaus...


Tänään ei oo ollu yhtään mun päivä.

Oon koko päivän miettiny, minne menisin tettiin, enkä oo saanut yhtään tarpeeksi hyvää ideaa. Siis oikeesti, en tiiä itekkään yhtään mikä mua kiinnostais. Monet on silleen kivoja paikkoja, mutta niissä joutuu tekeen vaan tylsiä hommia. Vaikka Seppälä tmv vaatekauppa: ne on kivoja paikkoja ja silleen, mutta kumminki jos menee tettiin niin joutuu vaan pesemään ikkunoita, pyyhkimään hyllyjä ja järjestään vaatteita jne. Ja joku kahvila, vaikka Hippu, täällä asuvat tietää. Se on aivan ihana paikka ja siel vois ola ihan kivaa, mut kuulemma joutuu vaan tiskaamaan -.- äääh, mua ärsyttää.
Eikä mun ärsytystä ainakaan vähennä se, että kynsien lakkauskin meni tänää ihan päin sanonko mitä. Tein ne kaks ja puoli kertaa.


Tässä eka taiteen multihuipentuma. Katsoin ulos ja hoksasin että siellä paistaa aurinko. Aattelin että vois lakata kynnet jotenki kivasti holoilla. Vaaleanpunaista ja hopeaa, ihan jees mutta jotaki koristeluita pitäs keksiä. Sitte sain jostaki jonku idean että jee, maalaampa näihin semmosia tosisöpöjä silmiä. Mutta oho, näyttääkö nää siltä?? Oikeesti, ihan kamalat. Jaksoin katsoa näitä ehkä 2 min, sen ajan että otin kuvan ja sitten sai lähteä poistoon.


Tässä seuraava taideteos. Tätä mietin vähän kauemmin ja tavallaan tykkäsinkin, mutta olin liian malttamaton ja en odottanut kuivumista kerrosten välillä, joten nämä ei koskaan kuivuneet. Onnistuin siis, yllätys yllätys, ruttaamaan _molemmat_ etusormet ja jouduin siis tekemään ne uusiksi.


Uusin versio. Tämäkin ihan kelvollinen, kunnes kävin saunassa. Monesta kynnestä lähti lakat kulumaan kärjestä ja lopulta revin kaikki irti. Luovutin ja laitoin vaan Trindin Nail Repairia, tällä taidetaan mennä huominen...

Onko muilla koskaan sellaisia päiviä etteimikään vaan onnistu? :/

sunnuntai 25. elokuuta 2013

orangeange

Heippa, tässäpä yhdet kynnet joita en oo aiemmin ehtiny julkasta:




  

Facebookin Lakkaushaaste-ryhmässä oli viime viikon haasteena oranssi. Mä en keksinyt mitään nättejä koristeluita kokonaan oransseihin kynsiin, joten teinpä sitten vaan ranskikset, ja ainakin omasta mielestä näistä tuli ihan kivat. :)


Käytetyt lakat.
Trind - Nail Repair
Flormar Light Summer - LS08
Gina Tricot - 88 Flirt with Me
w7 - 101 Sunset Island
Kissin valkoinen koristelulakka
Mavala - Minute Quick Finish

Huh, vihdoin mun Mavadry loppui ja sain avata uuden pikakuivattajan :') Tätä minute quick finishiä on kehuttu, mä en itse oo vielä ehtinyt kunnolla muodostaa mielipidettä tästä mutta hyvältä vaikuttaa :) 

Oletteko te kokeilleet Minute Quick Finishiä? Mitä mieltä? :)

tonight we could be more than friends

Moikka!
Ekaks, sori etten oo ehtiny kirjottaa, ku oon juossu vaa paikasta toiseen...:/
Oltiin ei-nyt-vaan-edellisenä viikonloppuna kavereiden kans Helsingissä Weekend festivaleilla! Oli tosi kivaa vaikka Calvin Harris ja Cazzette jäi näkemättä ku ei mahtunu :) Guettaakaan ei katsottu ku varattiin eturivin paikkoja Ingrosson keikalle ;) Oli aivan huippua, kiitti pojat<3 Kuvat kertoo enemmän kuin tuhat sanaa, vai miten se meni? (;


Perjantai:
justimus + noste&protro

far east movement


future stage :3


cheek<3



<3

redrama<3

zedd<3




armin van buuren <3


the liian pieni weekend stage



laserrrrrrs ;)


dimitri vegas & like mike



Lauantai:

mighty 44

palloja :3

INNA<3

aste 



<3

XD


taiteellista, jepjep i know


david guetta

sebastian ingrosso!!<3

awesome :') <3



tähän loppuun vielä festareilta kuvattua videota poikakaverin pyynnöstä :3

torstai 22. elokuuta 2013

sammakkoleipää :3

Moikka!
Nämä kynnet oon tehnyt joskus viikko sitten, oon vaan jääny julkaisematta :)




Nämä on tehty tällä periaatteella, eli kerrostamalla vaan lakkoja toistensa päälle. Tein nämä "nopeesti vaan jotaki" -ajatuksella ja tuliki oikestaan tosi kivat! :) Tulee mieleen joku kilpikonna tai sammakko :3

Käytetyt lakat:
Trind - Nail Repair
Models Own - Endamame
Wet n' Wild - Party of Five Glitters
Miss Selene - 216
Mavala - Mavadry

ps: kohta piakkoin wknd-postausta ja kuvatulva! ;)

Kuka muu on tehnyt glittersandwichejä? :)

tiistai 13. elokuuta 2013

Crackle-inspiraatio

Moikka!

Koulu alkoi ja olin jo ajat sitten päättänyt, mitä laitan päälle eka päivänä. Maanantain kynsiin sain inspiraation housuista, jotka aikoin laittaa :)


Nämä housut on siis H&M:ltä, ostin alesta kympillä :p

Ja tällaset kynnet:


Kuvat ei oo parhaasta päästä, opettelen vasta kuvaamaan kynsiä :-)

Käytetyt lakat
Trind - Nail Repair 
essie - Blanc
Rimmel - 180 Purple Pulse
H&M - Turqouise
Wild & Mild - Neon Lime
Lumene - Voikukkia/Dandelions
BeautyUK - Neon Pink
Flormar Graffiti - G12
Mavala - Mavadry

Alle valkoinen, raidat kynsilakalla ja pienellä siveltimellä ja päälle musta crackle-lakka. Nämä oli helppo ja kiva tehdä :) En käytä crackleja kovin usein, mutta tähän se sopi hyvin. Trindin Nail Repair on mun pelastus, mun kynnet liuskoittuvat helposti mutta tuo vähentää sitä mun mielestä aika hyvin! Lumenen lakkojen nimet on monien mielestä ärsyttäviä/tyhmiä/jotain, enkä määkään tykkää niistä enkä yleensä niistä sävyistäkään mutta tää on ihana<3 Mavadry ei kuulu mun lempparipikakuivattajiin, mulla se kutistaa kärkiä enemmän ku mikään muu mitä oon kokeillu. Onneksi se on melkeen loppu ja uutta odottamassa :)

Tykkäättekö te Mavadrystä?