Moikka! Päätin aloittaa taas uuden blogin, tällä kertaa enimmäkseen kynsiin ja valokuvaukseen keskittyvän, mutta toki tänne varmaan muutakin tulee :) Oon ollu kynsien lakkauksesta ja koristelusta silleen enemmän kiinnostunut ehkä puolitoista vuotta, mutta edelleen aikalailla opetteluvaiheessa 8) Koristelutavoista käytän lähinnä lakoilla käsinmaalausta, muitakin välineitä kuin sivellin löytyy mutta niitä ei tule käytettyä yhtä paljon :) Valokuvauksesta oon tykänny jo pidemmän aikaa ja nyt kesällä sain uuden kameran niin tulee kuvailtua entistä ahkerammin :) Voi olla aika turha odottaa joka päivä postausta, koitan yrittää postata ainakin kerran viikossa mutta sitäkään en ehkä ihan uskalla luvata :D
Tässä muutamat kynnet, joista itse pidän (ja jotka löysin helposti) :) :
Näistä ehkä ensimmäiset ovat eniten minun tyyliseni :)
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti